המשרות שלנו
מתמחים ורואי חשבון, לניהול תיקי חברות
המשרד מציע למתמחים ורואי חשבון, תפקיד מאתגר ומלא בתוכן מקצועי מגוון ועצמאות רבה בטיפול מקיף בכל דרכי הלקוחות, לרבות:
- ביקורת ועריכת דוחות כספיים.
- עריכה של דוחות המס וטיפול בשומות הלקוח.
- הכנה וסיכום של ישיבות תקופתיות עם הלקוח והשתתפות מלאה בהערכת המצב
העסקי מיסויי של הלקוח. - ניהול המשימות הדרושות, לכל סוגיהן, בעשרות תיקי תאגידים באופן עצמאי ובליווי הדרכה.
- טיפול מלא בדוחותיהם האישיים ובהצהרות ההון של בעלי השליטה, בתיקיהם כיחידים.
- עבודה ישירה עם מנהלים ושותפים במשרד, תוך הדרכה וקידום מקצועי אינדיבידואלי של העובד.
יועץ מס לטיפול בתיקי עצמאיים
דרישות התפקיד:
- יועצי מס / רואי חשבון
- יכולת עבודה בצוות
- ראיה רחבה
- נכונות למשרה מלאה
יועצי המס במשרדנו פועלים מתוך אחריות כוללת על הדוחות האישיים, טיפולי מוסדות, הצהרת הון, דיוני מס וליווי עסקי של אשכול לקוחות קבוע אשר באחריותם.
יועץ המס מיועד לטיפול מלא בכל צרכי הלקוח, ליווי מלא של התיק במהלך השנה כולל הערכות מצב עסקית ומיסויים.
קריירה בגוזלן לוריא
אנחנו ב"גוזלן לוריא" מאמינים במקצוענות, בלמידה מתמדת ובהתחדשות מקצועית.
אצלנו תוכלו לעבוד יחד עם רואי חשבון, יועצי מס וכלכלנים, בסביבת עבודה דינמית, מלמדת ועצמאית, הנותנת תחושת משמעות ואחריות ייחודית.
אצלנו תוכלו להפוך תוך פרק זמן קצר של לימוד מעצים, לרכזי תיקי לקוחות המטפלים במגוון לקוחות, באופן עצמאי, תוך קבלת גיבוי ומנטורינג מקצועי, מדרג השותפים והמנהלים במשרד.
אנחנו נעשיר את ידיעותיך, ניתן לך כלים לנהל תיק לקוח באופן מיטבי, בהיבט החשבונאי והעסקי ותהיה שותף מלא לניהול כולל של הלקוח, מהתכנון, הביקורת ועד הייעוץ העסקי.
רואי החשבון ויועצי המס שלנו מרכזים את כלל הטיפולים בתיקי הלקוחות ומתמחים במגוון גדול של עיסוקים ובעצמאות מקצועית מלאה :
- ביקורת ועריכת דוחות כספיים.
- דיווחים והתנהלות מול רשויות המס – דוחות שנתיים לפירמות, דוחות אישיים לבעלי השליטה, הצהרות הון, דיווח רווח הון, הכנה וליווי של דיוני מיסים ברשויות.
- הכנת דוחות תקופתיים והשתתפות בישיבות עבודה עם הלקוחות, כולל סיכום הערכת מצב עסקית ומיסויית.
- טיפולים שוטפים מול רשויות המס – שומות, השגות, ערעורים ויציאה פיסית למשרדי הרשות.
- קשר ישיר ושוטף עם הלקוחות שבאחריות העובד.
אצלנו תתקדמו ותמלאו תפקידים אחראיים, תוך צמיחה מקצועית אישית במסלול קריירה ארוך טווח, עד לשותפות. כל בעלי התפקידים הבכירים במשרדנו צמחו לתפקידם מתוך הפירמה, בתהליך מלמד, מעצים ומשתף של צוות השותפים והמנהלים.
העבודה אצלנו מאפשרת התפתחות מקצועית ועשייה משמעותית לצד איזון עם החיים הפרטיים מחוץ לעבודה.
הערכים שלנו:
מצוינות, שקיפות, שיתוף, למידה מתמדת, חיים מאוזנים.
אצלנו תלמדו ותובילו קבוצות לקוחות
ותקבלו אחריות לרבות:
- אחריות מוגדרת על רשימת חברות קבועה.
- היכרות עם כל מאפייני הפעילות העסקית של החברות.
- עבודה מול בנקים לטובת החברות ותמיכה בגיוסי אשראי.
- ניתוחים אנליטיים ובדיקות כדאיות של תחומי הפעילות בחברות.
- התנהלות ישירה מול מנהלי החברה ונושאי תפקידים במחלקות הכספים.
- ניסיון בתחומי הניהול וההדרכה של מנהלי החשבונות החיצוניים בחברות המיוצגות.
- עריכת דו"חות ביניים לבחינת התוצאות העסקיות והמיסויית בחברות.
- התנהלות ישירה מול מוסדות המדינה.